Tko smo?

Kada smo 2013. godine počinjali, odlučili smo na svoju ruku napraviti istraživanje o zadovoljstvu i lojalnosti korisnika mobilne telefonije u Hrvatskoj. Istraživanje nije bilo naručeno od strane telekoma i na kraju nije našlo kupca. Iako je izostao novčani efekt (kojem smo se nadali), naučili smo puno toga o stvarima za koje prije nismo znali da postoje, a kamoli ih primjećivali. Zašto smo uopće krenuli s projektom koji je trajao više od 3 mjeseca i nije bio naručen? Ukratko, zanimao nas je fenomen prijenosa mobilnog broja. Htjeli smo vidjeti zašto je u 2007. godini samo 24 tisuće korisnika prenijelo broj kod drugog mobilnog operatora, a u 2012. je to napravilo njih 181 tisuću (službeni podaci HAKOM-a). Isti trend se nastavio od 2013. do 2015. godine. U te tri godine mobilnog operatora je promijenilo preko 535 tisuća korisnika. Rezultati istraživanja koje smo proveli su bili alarmantni. Čak 58 posto korisnika je ozbiljno razmišljalo o prelasku na drugog operatora. Što su korisnici bili dulje kod operatora – bili su nezadovoljniji. Najnezadovoljniji su bili oni sa sedam i više godina staža kod svoga operatora. Objavljeni nalazi, ali pogotovo oni neobjavljeni, uvjerili su nas da su naše analize potrebnije negdje drugdje. I to pripremljene na jedan novi način. Do 2015. smo mislili da ćemo raditi istraživanja za ICT sektor o kojem smo znali jako puno. Nije uspjelo. I drago nam je da nije. Spomenuto istraživanje je bilo uvod u ono što vjerujemo da trebamo raditi. Nakon više od godinu dana pripreme, spremni smo početi pomagati svima koji razmišljaju dugoročno. Svima koji žele bolje razumjeti svoje klijente, zaposlenike i tržište.


Što možemo napraviti za vas?

Nadamo se puno. Ne vjerujemo da 58 posto vaših klijenata razmišlja o prelasku kod konkurencije. Čak da je to istina i za vas, imamo proizvode i usluge osmišljene da istraže, analiziraju i savjetuju kako da se to promjeni. Istraživanje tržišta je bitno, ali građenje odnosa između vaše tvrtke i vaših klijenata te vaših zaposlenika je puno bitnije. Čineći to uvjereni smo u povećanje profitabilnosti i ugleda vaše tvrtke. Tvrtke znaju koliko su zaradile u određenom periodu. Istodobno nismo sigurni da znaju kolika je ta suma mogla biti veća i brige manje da su imale kvalitetan uvid u glave svojih klijenata i srca svojih zaposlenika. Ne želimo vam govoriti kako da vodite svoj posao, ali vam želimo pomoći da napravite kvalitetnu inventuru poslovanja. Onda sami izaberite najbolji put za budućnost. Bolji put. Za sebe, za svoje klijente i svoje zaposlenike. Način na koji radimo i proizvodi koje nudimo su stavljeni u funkciju klijenta – vas. Želimo da na brz, jednostavan i učinkovit način dođete do informacija koje će vam olakšati poslovanje i otvoriti mnoga vrata koja su danas zatvorena – ili vrata za koja ne znate da postoje.

Što možemo napraviti za Hrvatsku?

Želimo potaknuti što više hrvatskih tvrtki da počnu razmišljati dugoročno. Da ne provode većinu vremena gaseći požare već da ih preveniraju. Želimo ih potaknuti da uvažavaju svoje zaposlenike, da ulažu u njih. Da žele dobro svojim klijentima i uvijek daju svoj maksimum u odnosu s njima. Ono što želimo za Hrvatsku je – što više tvrtki koje će ljudi željeti preporučiti zbog načina na koji posluju. Želimo da tvrtke s kojima se klijenti osjećaju ugodno ne budu iznimka već da postaju pravilo.

Što želimo za sebe?

Želimo rasti. Kao tvrtka. Kao ljudi. Kao vaši partneri.

Započnite s projektom danas.

Želimo vam pomoći da bolje vidite sebe i tržište. Javite nam se.

dalibor@tvornicaistrazivanja.hr


385 95 2121 080


dalibor

Dalibor Subotičanec, direktor



Podaci o tvrtki
Tvornica istraživanja j.d.o.o. za usluge

Sjedište: Jarunska ulica 19, 10000 Zagreb, Hrvatska

Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu
Račun u Privrednoj banci Zagreb d.d.
Broj računa: HR61 2340 0091 1105 6959 1
Iznos temeljnoga kapitala društva: 10,00 kn (iznos uplaćen u cijelosti)

Član Uprave: Dalibor Subotičanec (direktor)
Matični broj: 080836109
OIB: 51545929078